Jstodd_

Joined Jun 11, 2019

Voluntaryist, noob p5js programmer, supporter of the original bitcoin protocol.

Mute
1PuSwgT9pLd8BHWYHUPwDenUtgEcxMQ2om
Actions 348
Following 31
Followers 24
Topics following 11
Muted 0
Is Muted By 1

817d
BitcoinXio censored Bitcoin ABC supporter Koush (Kptnkook), and then is suspended from Reddit for harassing him afterwards.

modlogs.fyi/r/btc/log/ModAction_2d514344-ef73-11ea-a4ea-0ee2ad92bef7

imgur.com/a/6QJP772
817d
What ACTUALLY happened with David Shares:

https://memo.cash/a/61eac20870
817d
What ACTUALLY happened with David Shares:

https://memo.cash/a/61eac20870
set profile pic 817d
set name to Jstodd_ 817d
replied 817d
Feel free to make some more funny memes and drop them below.

If you dont want to be reported for harassment, make the meme, archive it, then delete the source lmao
replied 817d
Anyways, now that this tyrannical asshat is gone, its the perfect time to make memes of him getting his ass handed to him LOL

Memes of David Shares https://archive.is/DxbI1
replied 817d
This wasnt a spur of the moment thing, either. This doxxing was damn premeditated. He made threats to me days before. See here: https://imgur.com/a/PwCgd0N
replied 817d
Yep, David Shares tried to doxx me, again. (The first time:
)

This is how Twitter reacted LOL

https://imgur.com/a/vTDfGZo
replied 817d
Prior to his suspension, David Shares was also banned from Imgbb for violating Imgbb TOS, and got a strike on his reddit acct for doxxing.
replied 817d
Here is my ban log: https://modlogs.fyi/r/btc/log/ModAction_ecc9476a-ef70-11ea-b5fe-0ee633f41e73

Prior to David's suspension, he was on an unholy censorship spree. Check out modlogs!
replied 817d
And recently I was rebanned, after having been unbanned for a year (this required sucking up to David Shares). He says he rebanned me for "violating reddit TOS". No evidence either
replied 817d
KptnKook isnt the only victim of David Share's abuse and censorship. I was too!



replied 817d
Here is the context of KptnKook's "abuse". George Donelly was being a twofaced liar, and KptnKook told him to "shut up". Yep, thats it. Now banned 4ever.

https://imgur.com/a/D8OEsl6
replied 817d
The irony here is that David Shares banned Koush for abuse, and then he stalks and abuses him! Then is suspended for it! Lol!
replied 817d
817d
BitcoinXio censored Bitcoin ABC supporter Koush (Kptnkook), and then is suspended from Reddit for harassing him afterwards.

modlogs.fyi/r/btc/log/ModAction_2d514344-ef73-11ea-a4ea-0ee2ad92bef7

imgur.com/a/6QJP772
unfollowed
Bitcoin Cash Activist
817d
sent 66,931 HONK to
1E8Zgra3cbLiwqKB
1105d
unfollowed 1151d
unmuted 1151d
followed 1151d
muted 1151d