Raymund Añora

Joined Mar 24, 2020

Crypto lover from Philippines
Twitter handle: @Nevergiveup_299

Mute
1BxJPVJGmpYVpWDhXhCThA3SM45mVmx5Td
Actions 1,505
Following 44
Followers 43
Topics following 0
Muted 2
Is Muted By 5

6d
Funny thing is that my last post is only 4 days not weeks 😜 i thought i am not active here for 1 week. Btw do not ruine your life with negative people they are part of our life. Positive & negative are partner 😜
6d
Funny thing is that my last post is only 4 days not weeks 😜 i thought i am not active here for 1 week. Btw do not ruine your life with negative people they are part of our life. Positive & negative are partner 😜
6d
Good afternoon Memo friends. I hope you are all okay and safe. Its been a week i think since my last post im busy on making broom coz i want to reach my goal & sometimes i join on giveaway hoping to win.
Stay safe❤
10d
Have a great Saturday weekend Memo friends. Always take a look on a positive vibes. Erase the jealousy, hatred, or anger in your heart. Spread love. Dont put others down. Karma is digital nowadays.
replied 13d
Ma Junior 1MBFpC
Wow that was awesome.
15d
Formal education will teach you how to work within a system...

Self-education will teach you how to build your own system.
replied 16d
Don’t rob others of what is theirs. Fear the Almighty. He is All-Seeing.
16d
When you have to lie about someone, you have a diseased heart. You may get temporary euphoria but it won’t last. It’s a sign of their success and your failure. Sooner or later, it will all come back to you.
replied 16d
I always reply on any post of sir Uther. Wow i cant believe you stalk my post/reply lol haha your so nega Pixie be always positive today is holy week too.
replied 16d
Why ahould i? First of all your the only one who think its for sir Uther. Memo dont have rules to mention who you referring on your post. I know sir Uther know that its not for him
replied 16d
Happy #Easter to you too sir
replied 16d
So i post here that from now on i will never believe on promise coz promise can be broken. It is not for you sir but she think its for you.
replied 16d
She thought my post is for you sir. But my post is for the buyer of our broom,they promise to buy our broom at $0.3 if we make it 30kls but they only buy it at $0.2
16d
Happy Easter everyone!

“We dreamers have our ways
Of facing rainy days
And somehow we survive”
replied 16d
Thank you.
16d
Remove negative people and negative influences in your life.
replied 17d
18yKeYSXYbuqRu7r
Oh i am so sorry for posting it here. I didnt think someone will think its for sir Uther. Btw Happy Easter Sunday to you. From now on i will never post like that again.
replied 17d
Me ungrateful haha you make me laugh pixie. Btw Happy Easter Sunday to you. Well we accept the $0.2 per kilos of broom. See you around gonna go back to on making broom
replied 17d
18yKeYSXYbuqRu7r
Yes but how do you know that my post is for sir Uther? Hahaha my post is for the buyer of our broom she promise to buy for 0.3$ but when we hit the quota she only buy it for 0.2$
replied 17d
as i said this is not for sir Uther. I am upset to the buyer of our broom she said that if we make 30 kilos of broom she will buy it for 0.3$ per kilo but she only pay 0.2$ per kilo
replied 17d
Lol this is not for sir Uther hahaha
Shame on you too.
17d
From now on i do not believe on promise.
Promise can be broken.
17d
Happy Easter Sunday Memo friends
replied 17d
How are you now sir?
17d
The mark of good #cryptocurrency is its ability to retest an ATH several times before advancing forward!!